تابلو صدا و تابلو صوتی

تابلو صدا، طرح و ایده ای نو است. در این تابلو عنصر دیدن و شنیدن در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. این یعنی در عین اینکه تابلو به سلیقه مشتری طراحی می شود بلکه صدایی نیز روی بارکد آن تنظیم می شود. که با هربار اسکن کردن بارکد، قابل شنیدن است.

 ما به عنوان یکی از فروشگاههای پیشرو در عرضه تابلوهای سفارشی، از تابلو صدا به عنوان تابلو صدانما یاد می کنیم. که نام وب سایت نیز از همین موضوع الهام گرفته شده است. در حال حاضر تابلو صدا با اسامی مختلفی شناخته می شود. ولی همگی در فناوری و ایده یکسان هستند. برای همین در این مقاله این اسامی را بجای یکدیگر به کار می بریم.

شما ممکن است ایده این تابلو را با اسامی نظیر تابلو صوتی، تابلو صداگرافی، تابلو موزیکال، تابلو موزیک پلیر نیز پیدا کنید. اما تمامی آنها در اصل یکسان هستند.

روی تابلو یک بارکد صوتی QR تعبیر شده است. که به وسیله گوشی های هوشمند قابل اسکن شدن است. وقتی بارکد تابلو را اسکن کنید یا صدا از داخل گوشی پخش می شود.

تابلو آسمان بارکد صدا QR

این موضوع به خلاقیت و سلیقه شما بستگی دارد. از نظر فنی تمامی صداها با هر فرمتی قابل تنظیم هستند. از جمله صداهایی که معمولا برای تابلو صدا رایج هستند را شرح می دهیم.

جهت خرید تابلو صوتی آن ها را در ابعاد مختلفی عرضه کرده ایم. که از تابلو رومیزی و کوچک A5 تا تابلو نسبتاً بزرگ A3 را در بر می گیرد. اگر قصد خرید تابلو صوتی به عنوان هدیه را دارید پیشنهاد ما سایز A4 یا A3 است.

برای تخمین زمان دریافت صدا ابتدا مقصد موردنظر اهمیت دارد. اگر مقصد داخل شهر تهران باشد در ۲ الی ۵ روز کاری انجام می شود. در صورتی که خارج از تهران باشد بطور میانگین ۷ روز کاری زمان لازم است تا تابلو صوتی بدست شما برسد.

ارسال خارج تهران

۵ تا ۷ روزی کاری
فوری تهران

ارسال خارج تهران

۵ تا ۷ روزی کاری
اقتصادی

هدف ما در صدانما ارائه هدیه سفارشی است. زیرا معتقدیم که هدیه شخصی سازی شده تاثیرگذاری و ارزش احساسی بیشتری به همراه دارد. در تابلو صدا می توانید موارد مختلفی را به سلیقه خود اضافه کرده یا تغییر دهید. بطور مثال می توانید عکس و متن اختصاصی را جهت درج روی تابلو بفرستید. بارکد صوتی نیز با صدای ارسالی شما تنظیم می شود. به علاوه امکان قرار دادن طرح فرکانس صدا بصورت دلخواه وجود دارد.

هر صدا یک بسامد خاص دارد که به آن فرکانس صدا می گویند. فرکانس صدا را در واقع می توان نموداری از زیر و بم صدا تعریف نمود. نکته ای که باید بدان توجه کنید این است که هر صدایی درست مثل اثر انگشت فرکانس( بسامد) مخصوص خود را دارد. ما فرکانس صدای ارسالی شما را تهیه کرده و در صورت تمایل روی تابلو صدایتان نمایش می دهیم.

بارکد QR نوعی بارکد است و توسط ژاپن اختراع شد. این بارکد که بصورت یک مربع با طرح هایی منحصر به فرد دیده می شود موارد مصرف مختلفی دارد. یکی از آنها تهیه بارکد صدا است. ما روی بارکد QR ، صدای ارسالی شما را تنظیم می کنیم. این بارکد صدا با گوشی به راحتی اسکن شده و صدای آن پخش می شود.

بارکد QR اختصاصی
رضایت مشتری هدیه سفارشی صدانما

برای سفارش تابلو صوتی کافیست روی دکمه زیر کلیک کنید.

این بخش صرفا جهت کسب اطلاعات بیشتر شما در نظر گرفته شده است. در صورت تمایل می توانید مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما آنلاین هستیم!

سفارش سریع از طریق تلگرام

سفارش می پذیریم

پشتیبانی صدانما

ما آنلاین هستیم!

سفارش سریع از طریق تلگرام

پشتیبانی صدانما

سفارش می پذیریم.

ثبت سفارش سریع در تلگرام